Handelsbetingelser

Information:

Secureshop
Holme Byvej 35
8270 Højbjerg
Danmark
Telefonnummer: (+45) 3699 2111
CVR-nummer: 25762193

Bank: Secureshop har Jyske Bank (SWIFT-code: JYBADKKK) som hovedbankforbindelse.
IBAN: DK0666100004759611

Salg generelt
Den angivne pris ved bestillingstidspunktet er den gældende bestillingspris. Secureshop forbeholder sig ret til at påregne et bestillingsgebyr på DKK 25,00 inkl. moms, hvor bestillingen ikke er foretaget via Secureshop' hjemmeside.

Køb hos Secureshop
Der er ikke indgået en bindende købsaftale med Secureshop, før De har modtaget en ordrebekræftelse fra Secureshop.

Der tages forbehold for prisfejl mv. som følge af valutaændringer, krig, terror, naturkatastrofer, atomangreb, force majeure, leveringssvigt, afgiftsændringer, udsolgte varer og trykfejl.

Der tages forbehold for udsolgte varer og udskudt leveringstid hos Secureshop's grossister.

Afbestillinger
Ønsker du at afbestille eller annullere en allerede afgivet bestilling, bør det som udgangspunkt ske på samme måde som bestillingen er foretaget. Det vil sige, at hvis bestillingen er afgivet online, bør bestillingen ligeledes afbestilles online. Såfremt du er lykkedes med at afbestille din ordre online via kundecentret, vil du modtage en bekræftelse på mail herom indenfor kort tid.

Alternativt kan det ske ved at fremsende en e-mail med mærket "Afbestilling". Her bør bestillingstidspunkt samt ordrenummer fremgå. Secureshop kan dog ikke sikre dig, at din bestilling kunne afbestilles herved. Ring derfor til vores support på (+45) 3699 2111 for evt. spørgsmål herom.

Forsendelse & levering
Leveringsmetode og leveringsestimat fremgår af det enkelte produkt. Secureshop bruger GLS eller PostNord til forsendelse af vores kunders bestillinger i Danmark og Norden. Udenfor EU sendes med GLS eller DHL. Du vil i de fleste tilfælde modtage et T&T-nummer til at søge din forsendelse, såfremt du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte os på (+45) 3699 2111 eller support@secureshop.dk

Døgnpost levering

Når du bestiller varer til levering i en PostNord Døgnpost, er der en række regler for adresseangivelse, der skal overholdes.

·         Navn på ordren skal være dit døgnpost ID "ID ********"

·         Adressen skal være din døgnpost-adresse

·         Postnummer og by, er byen hvor din døgnpost er lokaliseret

·         Att. på ordren skal indeholde dit navn

Eksempel:

ID12345678 Anders Andersen

Pakkeboks XXX

1234 By

Bemærk venligst at lige når ordren er lagt via vores hjemmeside, vil den fremstå som "blokeret" i ordresystemet. Dette er fordi ordren skal behandles manuelt af en medarbejder, hvilket vil ske i tidsrummet 9:00 til 16:00. Denne kontrolprocedure er krævet for at sikre, at leveringsadresse og døgnpost ID er angivet korrekt på ordren således at ordren når frem til rette modtager.

Levering til Grønland og Færøerne
Secureshop sender til Grønland og Færøerne. Du laver en almindelig ordre via online-butikken.

Ved bestilling af varer med leveringsadresse og faktureringsadresse på Grønland eller Færøerne betales der ikke moms.

Priser, kontrakter og illustrerende billeder på hjemmesiden

Alle priser er inkl. 25 % moms og i danske kroner, hvor intet andet nævnes. Priserne er kun gældende indenfor Danmarks grænser, ekskl. Færøerne og Grønland. For internationale ordrer opkræves der ikke moms.

Alle kontrakter indgås på dansk

Bemærk at der tages forbehold for, at billeder som vises af varer på hjemmesiden kan afvige fra varens egentlige udseende. Billeder der vises er kun vejledende. Varens egentlige udseende kan derfor godt afvige fra den illustration, der vises på hjemmesiden.

Særlige bestemmelser for erhvervsdrivende
Der gælder de samme salgsbetingelser som for forbrugere, dog med følgende modifikation:

·         Der er ingen fortrydelsesret for erhvervsdrivende

·         Der gælder 1 års reklamationsret fra oprindelig fakturadato. Ombytning eller reparation medfører ikke, at der løber en ny 1 års reklamationsperiode

·         Secureshop forbeholder sig ejendomsretten til varer købt på kredit, indtil den fulde købesum er erlagt.

·         Alle omkostninger i forbindelse med håndhævelse af ejendomsforbeholdet påhviler køberen.

·         Der påløber renter fra forfaldsdatoen med 1% pr. påbegyndt måned.

·         Ved brug af reklamationsretten skal køber selv stå for forsendelsen af produktet, herunder forsendelsesomkostningerne.

Følgende scenarier vil alle gøre, at ordren (uden undtagelse) bliver betragtet som et erhvervskøb:

·         Brugerprofil på hjemmesiden indeholder et CVR/SE/EAN-nummer, eller er oprettet som erhverv/offentlig kunde.

·         Fakturaadressen indeholder firmanavn (du må dog gerne få leveret en pakke privat på dit arbejde - benyt da i stedet feltet med alternativ leveringsadresse til dette.

·         En omfakturering koster 250 kr inkl. moms pr. faktura.

·         Der kan pålægges gebyr ved manuel tastning af ordre der ikke ligges via vores hjemmeside, kontakt vores erhvervsafdeling for at høre nærmere.

Betaling

Mulige betalingsmåder:

·         Kreditkort (alle)

·         PayPal

·         MobilePay (0% af købsbeløbet) - beløb overføres manuelt til telefon 3699 2111 (Secureshop) efter ordrer er gået igennem.

·         Bankoverførsel

Den 14 dages fortrydelsesret
Du har som forbruger i forbrugerkøb 14-dages fortrydelsesret efter Forbrugeraftaleloven. Fortrydelsesretten kan ikke gøres gældende af erhvervsdrivende. Fortrydelsesretten gælder kun for

1. Aftaler indgået ved fjernsalg

2. Aftaler indgået uden for Secureshop' forretningssted.

Fortrydelsesretten betyder ikke, at du har en ubetinget ret til at få det fulde beløb for varen retur. Hvis varen er blevet håndteret på en sådan måde, at den ikke har nogen værdi, vil du ikke have krav på at få købesummen retur. For at få den fulde købesum retur, må varen kun være brugt i samme grad, som er accepteret inden købet i en almindelig fysisk butik. Før du sender en vare retur, skal du derfor gøre dig klart, om en almindelig butik ville acceptere den benyttelse af varen den har været udsat for. Du har altså ret til at se varen an og afprøve visse funktioner. Derimod vil returbeløbet kunne nedsættes, såfremt varen har været brugt i en længerevarende periode eller i det hele taget viser tegn på slid.

Bemærk, at fortrydelsesretten ikke gælder ved levering af digitalt indhold, som ikke leveres på et fysisk medium, dvs. spilkoder, licensnøgler og lign. der sendes via e-mail, SMS eller lign. leveringsform.

Udgifterne for forsendelse ved fortrydelse betales af forbrugeren.

Udnyttelse af fortrydelsesretten
Ønsker du at gøre brug af din 14-dages fortrydelsesret, skal du give os meddelelse herom senest 14 dage efter den dag, hvor du har modtaget varen. Meddelelsen skal gives i form af en utvetydig erklæring på e-mail til support@secureshop.dk. Det er altså ikke nok, at du giver meddelelse om udnyttelse af fortrydelsesretten over telefonen. Secureshop gør opmærksom på, at vi ikke udbetaler kontant, men via bankoverførsel, når varen er beset og testet af vores tekniske afdeling.

Standardfortydelsesformular

Standardfortrydelsesformular:

(denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til Secureshop, Holme Byvej 35, 8270 Højbjerg, support@secureshop.dk:

- Jeg/vi (*) meddeler herved, at jeg/vi (*) ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min/vores (*) købsaftale om følgende varer (*)/levering af følgende tjenesteydelser (*)

- Ordrenummer

- Bestilt den (*)/modtaget den (*)

- Forbrugerens navn (Forbrugernes navne)

- Forbrugerens adresse (Forbrugernes adresse)

- Forbrugerens underskrift (Forbrugernes underskrifter) (kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

- Dato

 

Returadressen er følgende:

Secureshop

Holme Byvej 35

8270 Højbjerg

Danmark

Pakken skal mærkes "Fortrydelsesret" og vedlægges en kopi af købsfakturaen som dokumentation for, at varen er købt hos Secureshop. Beløbet returneres via samme betalingsform, som du har benyttet til den oprindelige transaktion, medmindre du har accepteret noget andet.

Secureshop anbefaler, at varen returneres via PostNord jf. PostNords standardpriser som normalt max er 500 kr inden for deres valmuemæssige forsendelser. Vi anbefaler, at varen sendes som pakkepost med omdeling og T&T nummer.

På den måde er der mulighed for at spore pakken i PostNords system, og det fjerner derved enhver tvivl om, hvorvidt pakken er leveret til Secureshop. Du vil derved have mulighed for at efterlyse pakken, såfremt levering ikke har fundet sted.

Har du købt en vare, der volumenmæssigt ikke kan håndteres af PostNord, kan du booke en returfragt ved at skrive til Danske Fragtmænd Express via booking@dfexpress.dk med følgende oplysninger:

· Kundens navn

· Kundens adresse

· Kundens tlf nummer

Du booker selv og bliver ringet op af Danske Fragtmænd, der aftaler et afhentningstidspunkt med dig.

Du afregner direkte med Danske Fragtmænd, og betalingsformen er kontant ved afhentning minimum kr. 500,- incl. Moms og max 2.500 kr, Danske Fragtmænd tager ikke mod kort.

Du får en kvittering på beløbet.

Der går 3 hverdage fra du booker, til levering har fundet sted.

Bemærk, Secureshop hæfter ikke for ændringer i Danske Fragtmænds prisstruktur.

Bemærk, at varer der returneres pr. efterkrav eller sendes uden porto nægtes modtaget af Secureshop.

Bemærk, at Secureshop ikke tilbagebetaler ekstra omkostninger forbundet med levering, hvis du udtrykkeligt har valgt en anden leveringsform end den mindst bekostelige standardlevering, som Secureshop har anvist.

Vilkår for tilbagelevering af varen
Udgifterne til tilbagelevering af varen i tilfælde af fortrydelse påhviler dig som forbruger. Eventuelle omkostninger Secureshop måtte pådrage sig ved din nægtelse af varens levering vil blive modregnet i det beløb Secureshop krediterer i forbindelse med varens tilbagelevering til Secureshop.

Undtagelser til fortrydelsesretten

Fortrydelsesretten efter Forbrugeraftaleloven finder ikke anvendelse på

· aftaler hvor varen og købesummen udveksles samtidig med indgåelse af en aftale uden for Secureshop forretningssted, hvis købesummen ikke overstiger 350 kr.,

· udførte ikkefinansielle tjenesteydelser hvis leveringen af tjenesteydelsen er påbegyndt med din forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at fortrydelsesretten ophører, når tjenesteydelsen er fuldt udført,

· levering af varer, som er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg,

· levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt,

· levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen,

· levering af varer, som på grund af deres art bliver uløseligt blandet sammen med andre varer ved leveringen,

· aftaler om specifikke hastende reparations- eller vedligeholdelsesarbejde, som du på forhånd udtrykkeligt har anmodet om,

· levering af plomberede lyd- eller billedoptagelser eller computersoftware, som du har brudt plomberingen på og

· levering af digitalt indhold, som ikke leveres på et fysisk medium.

Fortrydelsesrettens bortfald
For at kunne benytte fortrydelsesretten skal varen være afsendt til Secureshop adresse på i Højbjerg senest 14 dage efter, at vi har modtaget utvetydig erklæring om, at du ønsker at benytte dig af fortrydelsesretten.

Forringelse af varens værdi
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Eller med andre ord du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede varen i en butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi varen som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købesummen retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. Ved handelsmæssig værdi skal forstås den pris, sammenlignelige varer sælges til brugt mellem erhvervsdrivende. Eksempler på en brug der går ud, hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på, kan være:

· Opstart og installation af computer

· Opstart og installation af mobiltelefon

· Indsættelse af farvepatron i printer

Såfremt varen har været monteret, installeret og/eller taget i brug forbeholder Secureshop sig ret til at nedsætte tilbagebetalingsbeløbet med et beløb der svarer til forringelsen af varens værdi.

Ved anvendelse af fortrydelsesretten skal varen returneres i original emballage. Manglende original emballage medfører oftest en forringelse af salgsværdien, hvorfor der ud fra en vurdering foretaget af Secureshop vil blive krediteret et mindre beløb svarende til forringelsen. I værste fald kan manglende original emballage m.v. medføre, at købet ikke kan fortrydes.

Bemærk, at fortrydelsesretten ikke gælder ved levering af digitalt indhold og lign., der ikke leveres på et varigt fysisk medium. Fortrydelsesretten bortfalder desuden, så snart plomberingen er brudt på plomberede lyd- eller billedoptagelser eller computersoftware.

Bemærk, at hvis dit produkt leveres med tilhørende spil - også kaldet en gamebundle - så vil du ved brug af din 14 dages fortrydelsesret kun få det fulde beløb tilbagebetalt, hvis konvolutten indeholdende spillets serienøgle er ubrudt. Ved brud på konvoluttens forsegling forbeholder vi os ret til at fratrække spillets værdi i det tilbageførte beløb. Hvert spils værdi er skønsmæssigt fastsat til DKK 300,-.

Forbrugerens forpligtelser i tilfælde af udøvelse af fortrydelsesretten
Alle produkter der returneres til Secureshop skal være forsvarligt indpakkede. Ved forsendelse af CPU, RAM, harddiske eller andre delikate produkter skal produktet tilbageleveres i en kasse eller lignende. Produkter der modtages i antistatisk materiale skal returneres i tilsvarende antistatisk materiale.

Varer der konfigureres eller indstilles på din foranledning, skal nulstilles til fabriksindstillinger såfremt du ønsker at benytte dig af fortrydelsesretten mod nedsat værdi pga. brug.

Som forbruger bærer du risikoen for varens forringelse eller undergang inden levering til Secureshop er sket, og mangelfuld emballering kan medføre, at rettighederne bortfalder.

Hvis du senere fortryder udnyttelse af fortrydelsesretten, hæfter du for eventuelle omkostninger Secureshop måtte have pådraget sig, herunder undersøgelsesgebyr, returfragt, arbejdstid i forbindelse med undersøgelse af varen og/eller andre omkostninger.

Returnering som følge af forkert fakturering og forsendelsesoplyninger
Hvis forkert fakturering eller forsendelse information, hvilket betyder, at leveringen bliver sendt tilbage til os, forbeholder vi os ret til at opkræve kunden 500 kr. for tilbagesendelse håndtering og omkostninger.

Reklamationsret
Som forbruger har man 2 års reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget. Er der yderligere reklamationsret eller garanti, vil det fremgå særskilt af fakturaen.

Skulle varen mod forventning gå i stykker under reklamationsperioden, repareres denne vederlagsfrit på vort eller producentens værksted.

Skade på produktet som skyldes betjeningsfejl, håndteringsfejl, modifikationer eller groft misbrug fra brugerens side, er ikke dækket af reklamationsretten. Herunder hører også ændring af tilført strømstyrke til enhver relevant komponent.

Reklamationsretten dækker ikke fejl på produktet som skyldes installeret tredjepartssoftware. Test derfor altid om fejlen kan skyldes programmer, drivers, eller andet, som ikke oprindeligt var installeret på produktet.

Secureshop opfordrer kunden til at tage kopi / backup af samtlige data. Secureshop kan ikke gøres ansvarlig for tabte data og andre indirekte følgeskader, som varer solgt af Secureshop måtte have skabt, med mindre det følger direkte af dansk lovgivning.

Der henvises i øvrigt til Købelovens §78 for fremgangsmåde vedrørende reklamationer.

Anvendelse af reklamationsretten
Reklamation angående fejl og mangler skal meddeles Secureshop inden rimelig tid efter varens modtagelse.

Vi opfordrer på det kraftigste til, at du opretter en RMA-sag via vores supportmenu "opret RMA/reklamationssag", som du finder i nederst i på sitet. Når du opretter en RMA/reklamationssag skal du afgive erklæring omkring produktets fejl eller mangel i forbindelse med reklamationen. Såfremt du undlader dette, kan det betyde en forlængelse af afhjælpningsprocessen grundet fejlsøgning.

Køber skal afholde de direkte fragtomkostninger. Sælger vil dog refundere købers rimelige fragtomkostninger, hvis reklamationen er berettiget. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og køber skal huske at gemme kvitteringen for afsendelsen, så sælger kan tilbagebetale købers fragtomkostninger.

Bemærk, at varer der sendes uden porto, på efterkrav eller uden omdeling, nægtes modtaget af Secureshop

Varer der ikke indgår under reklamationsretten og/eller modtages uden forsvarlig emballage, vil blive om-emballeret og der vil blive opkrævet et beløb svarende til Secureshop udgifter til nødvendig og forsvarlig emballering.

Varer der returneres på efterkrav eller som sendes uden porto nægtes modtaget af Secureshop.

Forsvarlig returnering
Alle produkter der returneres til Secureshop skal være forsvarligt indpakket. Produktet skal indsendes komplet. Det vil sige, at alle medfølgende kabler, læsbare medier og lignende der knytter sig til produktet der reklameres over, skal returneres sammen med det fejlbehæftede produkt.

Secureshop anbefaler, at varen returneres via PostNord, og at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i PostNords system, og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til Secureshop. Yderligere har kunden mulighed for at kunne efterlyse pakken såfremt udlevering ikke har fundet sted.

Alle produkter, der modtages fra Secureshop indpakket i antistatisk materiale, skal ifald de returneres være indpakket i tilsvarende antistatisk materiale. Sker dette ikke, kan varen tage skade, hvilket kan resultere i bortfald af dine rettigheder.

Kompatibilitet
Secureshop kan ikke holdes ansvarlig for kompatibilitetsproblemer som følge af ændringer i en konfiguration af Secureshop' sammensatte komponenter. Secureshop kan ikke holdes ansvarlig for kompatibilitetsproblemer mellem hardwareløsdele ved køb til selvmontering.

Tilbagesendte varer som ikke indeholder fejl
Ved kundens returnering af defekte eller forkerte varer til Secureshop, hvor fejl eller defekt defineret og angivet af kunden ikke konstateres, vil varen blive tilbagesendt til kunden inklusiv et testgebyr. Secureshop forbeholder sig retten til at opkræve dette gebyr og forsendelsesomkostninger pr. efterkrav, såfremt der ikke foreligger en kreditaftale.

Testgebyret er DKK 250,00 pr. halve time inkl. moms dog max 500 kr inkl. moms. Testgebyret beregnes på baggrund af tid forbrugt i forbindelse med test og fejlsøgning.

Medsendes der tilbehør, skal antal og produktbeskrivelse medfølge. Medfølger der tilbehør, som ikke umiddelbart fremgår på det medsendte RMA-skema (reklamationsskema), kan Secureshop ikke gøres ansvarlig for eventuel bortkomst af disse effekter.

Varer bør returneres med en fakturakopi, hvor købstidspunktet for det reklamerede produkt fremgår, da varen ellers vil blive henlagt, indtil der foreligger fakturakopi og evt. fejlmeddelelse på produktet.

Varer der ikke indgår under reklamationsretten, og som modtages uden forsvarlig emballage, vil blive om emballeret, og der vil blive opkrævet et beløb svarende til vores udgifter til nødvendig og forsvarlig emballage.

Persondatapolitik
Behandling af personoplysninger er underlagt Persondataloven. Secureshop opbevarer dine afgivne oplysninger i 5 år. Begrundelsen herfor er, at der på en del varer gives 5 års reklamationsret hos leverandøren. For at kunne hjælpe dem, er vi nødt til at opbevare de opgivne oplysninger i hele denne periode. Den dataansvarlige er Secureshop

Som registreret hos Secureshop har du altid mulighed for indsigt og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne i Persondataloven.

Du kan til hver en tid se hvilke kontaktoplysninger Secureshop har registreret om dig inde i dit kundecenter. Skulle du som kunde ønske at få slettet eller ændret visse oplysninger fra din brugerkonto, så står vores supportafdeling til rådighed på support@secureshop.dk eller på (+45) 3699 2111

Secureshop's retningslinier for indsamling af personoplysninger
Når du besøger Secureshop kan du opleve, at du skal aflevere oplysninger såsom navn, adresse, e-mailadresse eller telefonnumre i forbindelse med tilmelding til en eller flere services, samt bestilling af varer. Disse oplysninger sælger Secureshop ikke videre til tredjemand uden dit udtrykkelige samtykke. I forbindelse med køb af varer på Secureshop kan det være nødvendigt at videregive oplysninger til tredjemand, eksempelvis PostDanmark eller anden fragtfører, og du vil derfor ved bestilling af varer på Secureshops samtykke i, at Secureshop videregiver oplysninger, der er nødvendige til ordrens gennemførelse og levering, til tredjemand. Secureshop benytter sig af brugeranmeldelser på trustpilot, ved køb på Secureshop videregiver din e-mail til trustpilot, som er databehandler til dette formål.

Ved betaling med betalingskort, sendes disse oplysninger direkte krypteret til vores betalingsudbyder.

Secureshop har IKKE adgang til Deres kortoplysninger. Vi videregiver kun personlige oplysninger, hvis det kræves af lovgivningen eller hvis der foreligger en retskendelse. Det kan hænde, at vi registrerer din adfærd på Secureshop's sider for, at sikre dig den bedst mulige oplevelse på Secureshop. Som besøgende på Secureshop er det muligt, at Secureshop indhenter ikke identificerbare oplysninger som alder, køn, postadresse o.l. Dette gør vi blandt andet for at finde ud af, hvilke af vore produkter, der er de mest populære. Secureshop er ansvarlig for indsamling og håndtering af data på Secureshop.

Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til feedback@secureshop.dk. I fald det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive klage til Center for klageløsning, såfremt betingelserne herfor er opfyldt, se www.forbrug.dk eller benytte EU-Kommissionens online klageportal som indgives her -http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse. Handelsbetingelserne er opdateret 31/10 - 2017

Pricerunner – købsgaranti
Dit køb hos os er helt gratis omfattet af PriceRunner Købsgaranti. Det sikrer dig op til 50.000 kroner, hvis et problem indtræffer i forbindelse med dit køb. For at være omfattet af Købsgarantien, skal du blot være registreret medlem på PriceRunner.

Købsgarantien omfatter sager, hvor butikker ikke påtager sig deres lovbestemte ansvar og løser problemet inden for 60 dage. Garantien gælder kun forbrugere, der er bosiddende i Danmark.

Hvis du ikke allerede er medlem på PriceRunner og har besøgt os via dem, så kan du inden for 60 minutter efter dit køb gennemføre din registrering. Det koster ingenting og tager mindre end tre minutter, og vupti så er dit køb omfattet af garantien! Få PriceRunner Købsgaranti i dag

Hvis du ønsker, at dit køb skal dækkes af Købsgarantien, skal din bestilling være adresseret til dig som privatperson. Med Købsgarantien får du erstatning, hvis en vare er defekt, hvis en vare mangler ved levering, hvis levering af varen udebliver eller hvis varen er forkert eller fejlbehæftet.

Hvis noget går galt i forbindelse med dit køb, dækker Købsgarantien dig for såvel anskaffelsesomkostninger som fragtudgifter. Du får også erstatning for den direkte økonomiske skade, du eventuelt har lidt på grund af fejlen. Købsgarantien erstatter ikke eventuelt værditab, udeblevne indtægter eller andre direkte eller indirekte omkostninger.

Besøg PriceRunner for at se en liste med ikke-omfattede kategorier samt de endelige brugervilkår for Købsgarantien.